دسته‌بندی نشده, مقالات

اتصال قابل پیاده

شرکت وگ امید گلستان

شرکت وگ امید گلستان در عرصه ی شیرآلات صنعتی (شیرآلات چدنی)بسیار عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

و از قدیمی ترین و با سابقه ترین کارخانجات در ایران می باشد.

تیم درجه یک تشکیل دهنده ی این شرکت همواره در تلاش است تا محصولاتی را به بازار ارائه بدهند که هم از نظر طراحی منحصر به فرد باشد و هم از نظر کارایی در این راستا توانسته اند گواهی نامه های معتبری از داخل و خارج از کشور دریافت کنند.

اتصال قابل پیاده کردن

وسیله ای که قابلیت تغییر طول دارد و در موارد ذکر شده می تواند کمک کننده اپراتور و پروژه باشد را اتصال قابل پیاده کردن گویند که این وسیله به واسطه پیچ و مهره هایی که در آن تعبیه شده است قابلیت تغییر طول را دارد به صورتی که با باز کردن و بستن پیچ ها می توان طول دستگاه را تغییر داد .
اتصال قابل پیاده کردن با توجه به ظاهر ساده ای که دارد ولی بسیار پرکاربرد می باشد و بدون استفاده از اتصال قابل پیاده کردن نمی توان شیرآلات را از مسیر لوله کشی جدا کرد و یا کاگذاری کرد . هرچقدر که سایز خط لوله کشی و شیرآلات بزرگتر باشد در نتیجه نیاز به استفاده از اتصال قابل پیاده کردن بیشتر می شود .

مواردی که باید قبل از نصب اتصال قابل پیاده کردن بررسی کنید!

قبل از اینکه شروع با استفاده از اتصال قابل پیاده کردن نمایید و حین فرایند نصب موارد زیر را بررسی کنید و از درستی آن‌ها اطمینان حاصل کنید:

  • فلنج‌ها را بررسی کنید و از مناسب بودن اندازه آن ها لطمینان حاصل کنید.
  • طول اتصال قابل پیاده کردن را اندازه بگیرید و اطمینان حاصل کنید فضای لازم برای پیاده کردن آن فراهم است.
  • اطمنیان حاصل کنید که هیچ عامل یا ماده خارجی مزاحمی در قسمت پیاده سازی وجود ندارد.
  • برای ایجاد گشتاور مناسب جهت بستن پیچ ها از آچار مناسب با دسته بلندتر استفاده کنید.
  • یکی از مشکلات متدوال در استفاده از اتصال قابل پیاده کردن، درست سفت نشدن پیچ‌هاست. اطمینان حاصل کنید ابزار مناسب برای این کار را در دسترس دارید.

کاربرد قطعه قابل پیاده شدن

هنگام نصب شیر آلات واتصالات در محل های خود با استفاده از اتصالات قابل پیاده کردن فضای مناسب  کاری در اختیار قرار می گیرد. همچنین در مواقعی که نیاز به جدا کردن شیرها از خط لوله باشد.می توان با کوتاه کردن طول اتصال قابل پیاده کردن شیرهارا به سهولت از خط لوله خارج نمود.مورد استفاده برای سیالاتی با دمای کاری حداقل ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد.(در غیر این صورت طبق سفارش قابل تامین می باشد.تجهیز صنعت یکی از بهترین تامین کنندگان  تجهیزات پایپینگ در کشور است . این فروشگاه بزرگ و مطمئن در جهت افزایش سطح کیفی صنایع در حوزه تجهیزات پایپینگ  انواع قطعه قابل پیاده شدن را با  قیمت رقابتی و بهترین کیفیت به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *