مقالات

چرا باید از شیرآلات چدنی استفاده کنیم؟

شیرآلات چدنی دارای مقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربه و تنش‌های مکانیکی هستند. به همین علت است که دیرتر از سایر محصولات مشابه فرسوده شده و نیاز به تعمیر دارند. این ویژگی و مزیت مهم شیرآلات چدنی باعث می‌شود تا استفاده از آنها از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه باشد. مزیت مهم دیگر این محصولات این است که در شرایط سخت مکانیکی و در فشارهای بالا نیز می‌توان از آنها استفاده کرد و از مزایای آنها بهره‌مند شد.

شیرهای چدنی مقاومت بالایی در برابر فشار بالا دارند و به همین علت است که در صنایع بزرگ مانند صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از این محصولات استفاده می‌شود. مزیت مهم دیگر این محصولات قیمت بسیار مناسب آنها نسبت به سایر شیرآلات است که باعث می‌شود تا امکان خرید آنها برای تمامی افراد وجود داشته باشد. نصب‌کردن این شیرآلات بسیار ساده و راحت می‌باشد و برای انجام این کار با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که اتصالات ایجاد شده توسط این شیرآلات بسیار قدرتمند می‌باشد و همین عامل نیز طول عمر این شیرآلات را افزایش داده و باعث می‌شود تا دیرتر نیاز به تعمیر یا تعویض این محصولات داشته باشید.

و دیگر ویژگی‌های شیرهای چدنی این است که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. به همین علت نیز این امکان برای شما وجود دارد تا متناسب با نیاز خود بتوانید هریک از این محصولات را برای خرید انتخاب کنید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *